Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Załóż konto w naszym sklepie

Regulamin sklepu internetowego (www.jezykiobce.pl, www.kapitannauka.pl, www.samosedno.com.pl) obowiązujący od dnia 25.05.2018 r.


§ 1. Informacje ogólne i dane sklepu

1. Niniejszy Regulamin określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów w sklepie internetowym www.jezykiobce.plwww.kapitannauka.plwww.samosedno.com.pl („Sklep”). Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar wymaga akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności, będącej integralną częścią niniejszego Regulamimu. Akceptacja warunków Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do realizacji zamówienia w Sklepie.

2. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna pod adresem https://www.jezykiobce.pl/content/15-regulamin Natomiast aktualna Polityka prywatności znajduje się pod adresem https://www.jezykiobce.pl/content/24-polityka-prywatnosci

3. Właścicielem Sklepu jest:
Edgard Mariusz Jachimczuk („Edgard”)
ul. Belgijska 11
02-511 Warszawa
adres email: sklep@edgard.com.pl
NIP 521-110-60-34, REGON: 011868276
Miejscem świadczenia usługi jest Rzeczpospolita Polska.

4. W momencie aktywacji konta użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie przez Edgard przekazanych przez siebie danych osobowych w celach:
- dokonywania transakcji w Sklepie (podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu),
- wysyłki drogą elektroniczną informacji o zniżkach i aktualnych promocjach (podanie danych jest dobrowolne, jak również opcjonalne),
- wysyłki drogą elektroniczną informacji o zniżkach i aktualnych promocjach prowadzonych przez Partnerów Administratora (podanie danych jest dobrowolne, jak również opcjonalne).

Kwestie dot. Polityki prywatności zostały szczegółowo opisane w dokumencie Polityka prywatności.

§ 2. Rejestracja

1. Klient może wypełnić formularz rejestracji konta w Sklepie. Umowa o prowadzenie konta w Sklepie zostaje zawarta z chwilą otrzymania potwierdzenia jej zawarcia, wysłanego przez Sklep pod podanym adresem email. Założenie i prowadzenie konta jest nieodpłatne.

2. Posiadanie konta w Sklepie pozwala na dokonywanie zakupów bez każdorazowego podawania swoich danych osobowych. Każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

3. Klientowi nie wolno dostarczać treści o charakterze bezprawnym.

4. Klient może wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta w każdym czasie bez podania przyczyn. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać email z prośbą o usunięcie konta pod adresem e-mail: sklep@edgard.com.pl Nie uchybia to możliwości odstąpienia lub reklamacji na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

§ 3. Zawarcie umowy

1. W celu złożenia zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego lub formularza zakupu jednorazowego, włącznie z wciśnięciem przycisku oznaczonego „ZAMAWIAM I PŁACĘ.

2. Do zawarcia umowy dochodzi w chwili otrzymania przez kupującego emaila z potwierdzeniem zawarcia umowy.

§ 4. Warunki ogólne sprzedaży wysyłkowej

1. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet poprzez witryny www.jezykiobce.pl, www.kapitannauka.pl, www.samosedno.com.pl, na których można składać zamówienia. Przedmiot zamówienia zwany jest też dalej Produktem. Katalog Produktów znajduje się na stronach www.jezykiobce.pl, www.kapitananuaka.pl, www.samosedno.com.pl 

2. Zamawiający składa zamówienie dokonując wyboru produktów i umieszczając je w tzw. "koszyku". Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie imienia, nazwiska, , adresu dostawy, numeru telefonu i adresu e-mail. Zamawiający otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail podany przez Zamawiającego w trakcie składania zamówienia. W przypadku rozliczeń na fakturę wymagane są również dane dotyczące firmy, na którą będzie wystawiana faktura VAT czyli nazwa firmy, adres prowadzenia działalności, NIP, osoba kontaktowa. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak bez nich nie będziemy mogli zawrzeć umowy sprzedaży.

3. Zamawiający otrzymuje potwierdzenie wysłania zamówienia z magazynu Sklepu na wybrany przez Zamawiającego adres e-mail.

4. Zamawiający ma do wyboru różne formy dostawy wskazane na stronie Sklepu.

5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

6. Zamówienia złożone przez Internet lub faksem w dni powszednie po godz. 10.00, w soboty, w niedziele oraz w święta realizowane będą następnego dnia roboczego.

7. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, ma prawo odstąpienia od umowy w całości lub w części bez poniesienia kosztów.

8. Zamawiający może zmodyfikować lub wycofać złożone zamówienie telefonicznie (22) 853 11 38 w. 204, faksem (22) 853 11 38 w. 205 lub drogą elektroniczną wysyłając e-mail na adres sklep@edgard.com.pl

9. Zamawiający nie może dokonać modyfikacji zamówienia, które zostało już wysłane.

10. Ceny towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny zamieszczone przy oferowanych produktach nie zawierają ceny kosztów przesyłki, ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób wyraźny i jednoznaczny po wybraniu przez Zamawiającego formy dostawy i płatności. Przed zatwierdzeniem zamówienia Zamawiający może samodzielnie sprawdzić koszt dostawy na stronie Sklepu.

11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wycofywania niektórych towarów z oferty sklepu oraz wprowadzania nowych, przeprowadzania akcji promocyjnych w Sklepie. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.

12. Do każdego zamówienia dołączane jest potwierdzenie kupna (faktura VAT lub eparagon fiskalny).

13. Eparagon - jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r., Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym musząodpowiadać́ kasy rejestrujące.

14. Warunkiem wydania eparagonu jest wyrażenie przez Klienta zgody. Klient wyraża zgodę na wydanie eparagonu, jak i na sposób jego wydania, akceptując regulamin.

15. Sprzedawca wydaje eparagon Klientowi za pośrednictwem systemu i repozytorium elektronicznych paragonów fiskalnych eparagony.pl.

16. Wydanie eparagonu następuje poprzez i w momencie skutecznego zapisu dokumentu w repozytorium dokumentów systemu eparagony.pl, do którego czytelnego widoku Klient uzyskuje dostęp za pośrednictwem unikatowego hiperłącza przekazanego przez Sprzedawcę na podany w zamówieniu adres e-mail Klienta.

17. W przypadku problemów z dostępem do czytelnego widoku dokumentu Klient powinien sprawdzić folder SPAM oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedawcą.

18. Sprzedawca może dodatkowo wysłać jednorazowe powiadomienie do Klienta na podany przez niego w zamówieniu numer telefonu w celu poinformowania go o fakcie wystawienia i wydania eparagonu.

19. W przypadku skorzystania podczas zakupów z promocji "Wybierz GRATIS" na eparagonie zostanie nadrukowana kwota 0,01 zł przy produkcie darmowym. Niemniej zamawiający nie poniesie wymienionych kosztów. Wybrany produkt zostanie przekazany bezpłatnie.

20. Promocje dotyczące sprzedaży produktów w Sklepie obejmują kody rabatowe przekazywane klientom za pośrednictwem kanałów promocji Sklepu (profil na Facebooku, mailingi promocyjne, reklamy w innych serwisach internetowych) oraz promocje ogłaszane w Sklepie. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Po terminie zakończenia promocji nie będą uwzględniane prośby o sprzedaż produktów w cenach promocyjnych. Dokonując transakcji, można skorzystać tylko z jednej promocji. Promocje nie łączą się ze sobą.

§ 5. Sposoby i terminy zapłaty

1. Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować w następujący sposób:
a) płatność z dołu:
- przesyłka za pobraniem - Zamawiający reguluje należność przy odbiorze przesyłki, usługa dostępna wyłącznie po wysłaniu zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej.
b) płatność z góry:
- przedpłata kartą kredytową umożliwiającą płatności on-line. Autoryzacja kart kredytowych wykonywana jest przez podmiot trzeci - firmę DotPay. W przypadku wyboru płatności kartą kredytową, Zamawiający przekierowywany jest do stosownej strony, umożliwiającej autoryzację karty utrzymywanej na niezależnym serwerze. Podawane tam dane są znane wyłącznie Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych, natomiast sposób przekierowania jest zabezpieczony dodatkowym system potwierdzeń gwarantującym, iż przekazane pieniądze z autoryzacji karty trafią na konto Sklepu i zostaną dodatkowo skojarzone z dokonaną transakcją.
- Przelew
- mTransfer
- Przelewy24: przelew bankowy online. Bezpieczeństwo przelewów zapewnia firma Przelewy24. Usługa polega na pełnej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie. Przelew realizowany jest natychmiast, w godzinach księgowania banku.

2. Szczegółowe dane dotyczące sposobów płatności dostępne są na stronie: https://www.jezykiobce.pl/content/14-warunki-zakupow

§ 6. Formy dostawy

1. Dostawa odbywa się w sposób wybrany przez Zamawiającego i określony w zamówieniu. Przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polską, firmę kurierską DPD i do Paczkomatów Inpost. Możliwy jest też odbiór osobisty w siedzibie firmy ul. Belgijska 11, w Warszawie.

2. Sposoby wysyłki na obszarze Polski:

a) Płatność przelewem, przedpłata kartą kredytową, mtransfer, dotpay:
- Firma kurierska - wysyłka kurierska możliwa jest tylko w przypadku zamówień realizowanych na terenie Polski i płatnych przelewem lub kartą kredytową
- Odbiór w Paczkomacie InPost - odbiór w Paczkomacie InPost możliwy jest jedynie w przypadku zamówień realizowanych na terenie Polski. Koszt wysyłki w przypadku odbioru w Paczkomacie InPost jest zależny od wymiarów zamówienia i przeliczany automatycznie przez system sklepowy.
- Odbiór w kiosku Ruchu - odbiór w kiosku Ruchu możliwy jest jedynie w przypadku zamówień realizowanych na terenie Polski. Koszt wysyłki w przypadku odbioru z kiosku Ruchu jest zależny od wymiarów zamówienia i przeliczany automatycznie przez system sklepowy.
- Poczta Polska

b) Płatność przy odbiorze (pobranie):
- Poczta Polska

Koszty wysyłki poza granicę Polski - w przypadku zamówień za granicę możliwą formą płatności jest płatność przelewem, przedpłata kartą kredytową. Zamówienia za granicę wysyłane są priorytetowym listem poleconym. W przypadku dużych zamówień powyżej 2 kg lub zamówień hurtowych koszty wysyłki mogą ulec zmianie. W celu ustalenia kosztów wysyłki należy skontaktować się z Obsługą Klienta.

c) Odbiór osobisty zamówienia:
- Zamówienia z odbiorem osobistym w biurze należy składać jedynie za pośrednictwem strony WWW Sklepu.
- Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Czas oczekiwania na zrealizowanie zamówienia wynosi od 3 do 5 dni roboczych. W przypadku opóźnień Zamawiający jest informowany o zaistniałej sytuacji.
- Zamawiający otrzymuje e-mail potwierdzający możliwość odbioru zamówienia wraz z informacją o terminie odbioru.
- Przy odbiorze możliwa jest płatność gotówką.
- Zamówienia z odbiorem osobistym można odebrać jedynie w dni robocze, w siedzibie Firmy mieszczącej się przy ul. Belgijskiej 11 w Warszawie, w godzinach 9-17.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia Zamawiający jest zobowiązany poinformować Sklep o zaistniałym fakcie poprzez e-mail: sklep@edgard.com.pl lub telefonicznie pod nr tel.: 022 853-11-38 wew. 204

3. Szczegółowe informacje dotyczące form i kosztów dostawy dostępne są na stronie: https://www.jezykiobce.pl/content/14-warunki-zakupow

§ 7. Czas realizacji zamówień

1. Czas wysyłki zamówień, licząc od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego, wynosi 2 dni robocze. W przypadku zamówień złożonych w dni świąteczne, weekendy oraz w okresach inwentaryzacji magazynu wysyłka nastąpi w najbliższy dzień powszedni.

2. Czas realizacji zamówienia od momentu złożenia zamówienia do chwili dostawy do Zamawiającego (uwzględniane są tylko dni robocze), wynosi w przypadku:

- Poczty Polskiej 7 dni roboczych
- Firmy Kurierskiej DPD Polska 2 dni robocze
- dostarczenia do Paczkomatu InPost 5 dni roboczych
- dostarczenia do kiosku RUCHu 5 dni roboczych

3. Czas realizacji zamówienia w przypadku dostawy poza granice Polski od momentu złożenia zamówienia do chwili dostawy do Zamawiającego wynosi 14 dni roboczych.

4. W przypadku wysyłania zamówionego towaru za granicę przesyłka może podlegać opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez służby celne kraju przeznaczenia. Wszelkiego rodzaju formalności i koszty z tym związane ponosi osoba dokonująca zakupu. Sklep nie ma wpływu na ewentualną wysokość dodatkowych opłat związanych z obsługa celną.

§ 8. Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Zamawiający który zawarł umowę na odległość, może w terminie 21 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (poza kosztami przesyłki Produktu do Sklepu). Jeżeli Zamawiający wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Zamówienia w posiadanie przez Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy w przypadku Zamówień na pliki do pobrania rozpoczyna się od dnia otrzymania na wskazany w zamówieniu adres e-mail linku z plikiem do pobrania.

4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Zamawiający powinien poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. W przypadku, gdy Zamawiający dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki.

6. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich Produktów objętych zamówieniem albo ich części.

7. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

8. Zamawiający zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: sklep@edgard.com.pl Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: Edgard, ul. Belgijska 11, 02-511 Warszawa z sugerowanym dopiskiem "odstąpienie od umowy". Sklep za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła Zamawiającemu potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

9. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.

10. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Zamawiającego o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca Zamawiającemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Zamawiającego. Jeżeli jednak Zamawiający wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Zamawiającego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Zamawiającego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Zamawiający pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

12. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Zamawiający. W przypadku, gdy Zamawiający za Produkt dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

13. Zamawiający ma obowiązek zwrócić przesyłką Produkt Sklepowi lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sklep do obioru niezwłocznie jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Zamawiający, w przypadku gdy (i) przedmiotem świadczenia są ebooki, nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 9. Reklamacje

1. Sklep przestrzega obowiązku dostarczania Produktów bez wad.

2. W przypadku, gdy Produkt ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 - 576.

3. Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. W szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których Zamawiający został zapewniony przez Sklep lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował Sklep, (iv) została wydana Zamawiającemu w stanie niezupełnym. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady, które istniały w chwili wydania rzeczy kupującemu lub wynikły z wady tkwiącej w rzeczy w tej samej chwili. Tytuły zakupione w wyprzedaży nie podlegają reklamacji.

4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach gwarancji. Pismo Zamawiający może wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail sklep@edgard.com.pl.

5. Zamawiający może wybrać jedną z opcji rozstrzygnięcia reklamacji:
- wymiany towaru na nowy
- naprawy towaru
- obniżenia cen
- odstąpienia od umowy - o ile wada jest istotna

W pierwszej kolejności Sklep proponuje Zamawiającemu wymianę towaru na nowy, wolny od wad. W przypadku, gdy byłoby niemożliwe lub nadmiernie utrudnione Sklep obniża cenę lub przyjmuje oświadczenie o odstąpieniu od umowy jeśli wada jest istotna.

7. Jeżeli do rozpatrzenia reklamacji konieczny jest zwrot towaru, reklamowy produkt należy odesłać na adres Edgard, ul. Belgijska 11, 02-511 Warszawa

8. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Nabywcy na koszt Sklepu.

9. Sklep zobowiązuje się do udzielenia Nabywcy odpowiedzi na reklamację w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji lub jeżeli reklamacja wiąże się ze zwrotem reklamowanego towaru Sklep poda Zamawiającemu termin dostarczenia towaru po obsłudze reklamacji.

10. Sklep musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 10 dni kalendarzowych. Jeśli Sklep nie dochowa tego terminu, Zamawiający może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sklepu i upływu wyznaczonego terminu Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.

11. Za datę otrzymania reklamowanego towaru przyjmuje się dzień, w którym towar ten zostanie dostarczony do siedziby Sklepu.

12. Koszty poniesione przez Zamawiającego związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sklep.

13. Sklep odpowiada wobec Zamawiającego za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności Sklepu istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Zamawiający powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

§ 10. Zakup produktów w formie elektronicznej (do pobrania)

1. Sklep umożliwia składanie zamówień w trybie elektronicznym na wybrane produkty jako pliki do pobrania (mp3, pdf, epub i mobi).

2. Kupujący dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu wpłaty, w formie przelewu lub płatności kartą kredytową, na podane konto. Dostawa następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym, następnie drogą e-mailową Zamawiający otrzymuje aktywny link gotowy do pobrania produktu.

4. Koszty wysyłki wersji do pobrania wynoszą 0 zł.

5. W przypadku nieuregulowania opłaty Zamawiający w odstępie 5 i 10 dni od złożenia zamówienia zostanie poinformowany o niedokonaniu płatności.

6. Pliki udostępniane są do pobrania maksymalnie 5 razy.

7. Promocje i rabaty obowiązujące w chwili składania zamówienia nie łączą się.

8. Dokument dowodu zakupu (eparagon fiskalny lub faktura VAT) wysyłane są na życzenie Zamawiającego.

9. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie. W przypadku odstąpienia od umowy po uprzednim opłaceniu go przez Zamawiającego, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

10. Zamawiający może zgłosić reklamację gdy pobrany plik jest uszkodzony lub dokona zakupu i następnego dnia roboczego, po dniu dokonania płatności nie zostanie mu udostępniona możliwość pobrania pliku..

11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Konsumenta o utracie prawa odstąpienia od umowy.

12. Ze względu na charakter sprzedawanych produktów Zamawiający nie ma możliwości odstąpienia od umowy po pobraniu pliku z przesłanego linku.

13. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

§ 11. Warunki korzystania ze strony WWW Sklepu

1. Do korzystania ze Sklepu niezbędny jest komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;

2. Strona Sklepu służy nabywaniu przez Zamawiających towarów znajdujących się w ofercie Sklepu.

3. Zamawiający zobowiązany jest do poszanowania praw autorskich do materiałów znajdujących się na stronie www zgodnie z postanowieniami przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

4. Dostęp do niektórych funkcjonalności Sklepu wymaga uprzedniego zarejestrowania i każdorazowego logowania, a korzystanie z nich jest dobrowolne.

5. Niedopuszczalne jest umieszczanie przez Zamawiającego na stronie www treści sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszających zasady netykiety.

6. Sklep używa plików cookies, aby zapewnić Ci komfort korzystania z serwisu. Zamawiający może w każdej chwili samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies - określić warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do swojego urządzenia za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.

7. Klient, umieszczając w ramach Sklepu jakiekolwiek Treści, w szczególności komentarze lub recenzje w jakimkolwiek miejscu Sklepu udziela niniejszym Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych Treści, na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży na polach eksploatacji wskazanych powyżej, a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 

§ 12. Dane osobowe 

1. Administratorem danych osobowych jest Edgard Mariusz Jachimczuk z siedzibą w Warszawie (02-511), ul. Belgijska 11, NIP: 521-110-60-34, REGON: 011868276, sklep@edgard.com.pl („Administrator”).

2. W trakcie składania zamówienia lub rejestracji na stronie Sklepu Zamawiający podaje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres fizyczny do doręczeń Produktów, adres e-mail, numer telefonu. Dane te mogą być przetwarzane przez Sklep tylko w celu realizacji zamówienia Zamawiającego w tym m.in. informowania Zamawiającego o statusie zamówienia albo uzyskania opinii Zamawiającego co do jego satysfakcji ze zrealizowanego zamówienia.

3. Jako Administrator korzystamy z różnych zewnętrznych usługodawców, aby lepiej świadczyć własne usługi. Informację o podmiotach, którym powierzamy Twoje dane, znajdziesz tutaj.

4. Twoje dane osobowe będę przetwarzane przez okres 5 lat lub do chwili odwołania.

5. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, poprawiania oraz usunięcia Twoich danych, prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie jej cofnięciem, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania profilowaniu.

6. Każdy użytkownik ma prawo wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzania danych osobowych. W tych celach należy skontaktować się z Administratorem drogą elektroniczną lub pisemnie na adres siedziby.
- adres e-mail mojedane@jezykiobce.pl dla klientów sklepu www.jezykiobce.pl
- adres e-mail mojedane@kapitannauka.pl dla klientów sklepu www.kapitannauka.pl
- adres e-mail mojedane@samosedno.com.pl dla klientów sklepu www.samosedno.com.pl

7. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

8. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Więcej na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

9. W przypadku, gdy Zamawiający wybierze opcję płatności kartą płatniczą, do firmy DotPay Sp. z o.o. przekazywane są dane teleadresowe podawane jako adres płatnika oraz dodatkowo e-mail Zamawiającego. Nie przechowujemy i nie przetwarzamy danych dotyczących kart płatniczych Zamawiających. Serwis DotPay Sp. z o. o. jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach, które są zabezpieczone odpowiednimi technologiami.

10. Użytkownik, który dodaje opinię/recenzję produktu w Sklepie, może nieobowiązkowo udostępnić niektóre swoje dane osobowe, takie jak nazwisko, miejsce zamieszkania lub zainteresowania. Powyższe Dane są jawne dla innych Użytkowników Sklepu.

§ 13. Postanowienia końcowe

Edgard zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie, zgodnie z odpowiednimi regulacjami prawnymi.

Wprowadzone zmiany w regulaminie uważa się za obowiązujące w ciągu 7 dni od poinformowania o nich Użytkownika. Jeśli Użytkownik nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Edgard drogą elektroniczną na adres sklep@edgard.com.pl lub drogą listowną na adres siedziby Edgard.

O wprowadzonych w Regulaminie zmianach Edgard powiadomi Użytkowników wysyłając powiadomienie na adres e-mail podany podczas rejestracji. Dodatkowo informacja może zostać umieszczona w panelu użytkownika w Sklepie.

Dla wszelkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.

Loading...